Wczytuję dane...
FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. W jaki sposób mogę zamówić produkty w sklepie Twoja Drogeria.pl?

Zamówienia można składać: • poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.twojadrogeria.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok, • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: twojadrogeriaonline@gmail.com, • telefonicznie pod numerem telefonu: 513122182

2. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Twojadrogeria.pl oferuje trzy metody płatności on-line: • przelew elektroniczny • karta kredytowa, • przelew bankowy, Przelewy internetowe na www.twojadrogeria.pl obsługuje operator płatności rozliczeniowych firma PayU S.A. Zamówienie można opłacić dokonując przelewu na konto firmowe: KOMPLEKSOWE DORADZTWO DLA FIRM KARCZ PAWEŁ Należy zwrócić uwagę, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia oraz swoje imię i nazwisko.

3. Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.

4. Kiedy rozpoczyna się realizacja zamówienia?

Realizacja systemowa zamówienia następuje dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Twojadrogeria.pl

5. Czy mogę złożyć zamówienie za pobraniem?

Tak, w sklepie Twojadrogeria.pl istnieje możliwość składania zamówień za pobraniem. Wybierając taką formę płatności, za zakupy zapłacisz przy odbiorze. Warto mieć odliczoną kwotę dla kuriera. Usługa „za pobraniem” realizowana jest przez operatora logistycznego DPD.

6. Czy muszę założyć konto w sklepie, aby zrobić zakupy?

W sklepie Twojadrogeria.pl można dokonywać zakupów również bez rejestracji na naszej platformie zakupowej. Przy składaniu zamówienia masz do wyboru: • szybkie zakupy bez rejestracji, • zakupy po zalogowaniu się do swojego konta, • założenie konta przy okazji składania zamówienia. Klienci, którzy maja konto w sklepie Twojadrogeria.pl jak i klienci niezalogowani otrzymują od nas informacje o postępach realizacji zamówienia wraz z numerem listu przewozowego, dzięki czemu mogą samodzielnie monitorować status przesyłki. Założenie konta w sklepie Twojadrogeria.pl pozwala mieć dostęp do historii swoich zamówień, mogą Państwo wystawiać recenzje na temat produktów, które Państwo zakupili. Dostępna jest także zakładka, gdzie widać listę Twoich ulubionych produktów w sklepie Twojadrogeria.pl.